kreatywna reklama w internecie

W zadaniach z zakresu tej dziedziny teoretycznie powinny istnieć dwie płaszczyzny: marketing sportowy w teorii oraz w praktyce. W rzeczywistości jednak nie wygląda to w ten sposób i bardzo często działania marketingowe w realnym świecie są zupełnie różne od teoretycznego marketingu sportowego.

marketing sportowy
Marketing sportowy teoria i praktyka to dziedziny kompletnie nowe dla rynku marketingu. Często osoby związane z marketing, kompletnie przeszkolone i wykształcone w tym zakresie w różnego rodzajach firm, nie mają pojęcia jak to przenieść na niwę marketing sportowy teoria i praktyka. Tu jednak działania klubów piłkarskich w dużej mierze, ale i klubów sportowych w ogóle zdecydowanie w dziedzinie marketing sportowy teoria i praktyka tą drugą wyprzedzają tę pierwszą. Dlatego ważnym jest, by pamiętać o tym, że marketing sportowy teoria i praktyka to dziedzina nowa na rynku, gdzie często inwencja wyprzedza o sporo teorie ze wczesnych lat 70.

Wzorem do naśladowania w zakresie marketing sportowy teoria i praktyka są Amerykanie i właściwie tylko na tamtym rynku można znaleźć odpowiednią literaturę w tym zakresie.

By: admin