kreatywna reklama w internecie

Co zrobić, by schudnąć?

odhudzanie

Każdy z nas, niezależnie od wieku, płci czy koloru skóry marzy o atrakcyjnym wyglądzie. Mimo, że na przestrzeni wieków kanony urody ulegały wyraźnym zmianom, jedno pozostało niezmienne – aby wyglądać ładnie, młodo i zdrowo, należy posiadać szczupłą sylwetkę.

W dzisiejszych czasach za osobę szczupłą uznaje się taką, która nosi ubrania w rozmiarze M, S lub XS. Ma proporcjonalną budowę ciała; kobieta wcięcie w talii, a mężczyzna wąski pas i zarysowane mięśnie. Tylko niewielu szczęśliwcom natura podarowała podobną sylwetkę. Zdecydowana większość musi o nią zawalczyć. Jak tego dokonać? W tym celu należy połączyć ze sobą dwa elementy – zdrowe odżywianie oraz regularny wysiłek fizyczny.

Główne zasady odżywiania

Podstawowe zasady odżywiania przedstawia znana na całym świecie Piramida Zdrowego Żywienia, którą warto wydrukować i powiesić na drzwiach lodówki. Schemat mówi jasno o tym, aby w codziennych posiłkach nie szczędzić warzyw oraz owoców, produktów zbożowych czy nabiału. Te produkty, dostarczane organizmowi każdego dnia, są nie tylko gwarantem dobrego samopoczucia i energii, ale także pomagają w zrzuceniu zbędnych kilogramów. Wybierając mięso, warto sięgnąć po ryby i drób. Unikać z kolei mięsa czerwonego.

Wprowadzając do harmonogramu dnia wysiłek fizyczny, należy być bardzo ostrożnym. Osoby otyłe nie mogą nagle, bez przygotowania zacząć biegać wyczynowo czy podnosić ciężary. Codziehttps://www.facebook.com/nne spacery, wchodzenie po schodach czy pływanie mniej obciążą stawy, dzięki czemu unikniemy bolesnych kontuzji.

Pamiętajmy o tym, że utrata masy ciała widoczna jest nie tylko na wadze. Równie ważne jest regularne mierzenie obwodów ciała.

By: Aneta R.